Všeobecné obchodní podmínky
platné pro osobní návštěvy, videohovory a dárkové poukázky.
Obsah všeobecných obchodních podmínek
1. Základní ustanovení
2. Objednávka Služeb, absence, odmítnutí poskytnutí Služeb a náhrada škody
3. Reklamace služeb
4. Dárková poukázka, její nákup, použití a nepřenositelnost
5. Výpočet ceny Služby
6. Vyloučení odpovědnosti
7. Závěrem
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb Vladimírem Hajdukem, MBA, LL.M., IČ 76479609, se sídlem Hromůvka 1889, Hranice, 75301 (dále jen „Poskytovatel“) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen „Zákazník“).
1.2. Poskytovatel poskytuje masérské, rekondiční a regenerační služby, služby osobního charakteru a pro osobní hygienu, poradenskou a konzultační činnost a mimoškolní výchovu a vzdělávání včetně lektorské činnosti (dále také jako „Služby“) na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
1.3. Objednáním Služby či nákupem dárkové poukázky vzniká závazná objednávka a je uzavřen smluvní vztah. Objednáním Služby či nákupem dárkové poukázky níže uvedeným způsobem projevuje Zákazník svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, což Zákazník stvrzuje zaškrtnutím pole „Souhlasím s Obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů“ před odesláním objednávky Služby či nákupem dárkové poukázky.
1.4. Nesouhlasí-li Zákazník s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, má možnost svobodně se rozhodnout nabízené Služby nevyužít a smluvní vztah neuzavřít.
2. Objednávka Služeb, absence, odmítnutí poskytnutí Služeb a náhrada škody
2.1. Objednávka Služeb a termín Služeb
Termín Služby je potřeba dohodnout a rezervovat předem výhradně přes online rezervační systém umístěný na webových stránkách www.orientalnimedicina.cz, přičemž termín je platný a závazný až po jeho potvrzení Poskytovatelem. O potvrzení termínu Služby je Zákazník informován emailem a popřípadě SMS zprávou. Na dohodnutý termín návštěvy je v provozovně příslušný čas rezervován pouze pro jednoho zákazníka. Znamená to, že v provozovně je pouze Zákazník a má maximální pozornost a péči, nemusí se obávat souběžného kontaktu s jiným zákazníkem. Službu není možné bez předchozího objednání výše uvedeným způsobem provést.
2.2. Povinnost Zákazníka
Zákazník je povinen nejpozději před zahájením poskytování Služby Poskytovatelem informovat jej o tom, zda má Zákazník nějaké zdravotní potíže či má pochybnosti o svém zdravotním stavu, pakliže takové zdravotní potíže subjektivně pociťuje.
2.3. Přeobjednání
Pokud se Zákazník nemůže v dohodnutém termínu dostavit, informuje Poskytovatele zprávou do emailové schránky hajduk@wanghranice.cz nebo prostřednictvím SMS zprávy na telefonní číslo +402 774 621 485 nebo využitím odhlašovacího odkazu, který Zákazník obdrží do emailové schránky uvedené při objednání termínu Služby, přičemž tento odhlašovací odkaz obdrží po potvrzení termínu Služby Poskytovatelem. Tímto ustanovením není dotčen bod 2.11 těchto všeobecných obchodních podmínek.
2.4. Pozdní příchod
Dostaví-li se Zákazník po dohodnutém začátku termínu osobní návštěvy, bude tato návštěva zkrácena tak, že skončí v původně stanoveném čase. Zákazník se zavazuje neprodleně informovat Poskytovatele o svém pozdním příchodu telefonicky či SMS na telefonní číslo +420 774 621 485. Neomluvená zpoždění nebo zpoždění delší než 30 minut již mohou zasahovat do harmonogramu dalších návštěv, což je nepřípustné a takové zpoždění může být důvodem ke zrušení celé návštěvy.
2.5. Absence zákazníka
Nedostaví-li se Zákazník na objednanou návštěvu bez omluvy, vyhrazuje si Poskytovatel právo Zákazníka vyřadit z databáze klientů a na další ošetření jej již neobjednat. Má-li Zákazník dárkovou poukázku na konkrétní službu a nedostaví-li se bez omluvy, dárková poukázka bude považována za zcela vyčerpanou. Je-li dárková poukázka vystavena na nominální částku, je částka v hodnotě objednaných služeb rovnou odečtena z hodnoty dárkové poukázky, přičemž při výpočtu částky Poskytovatel vycházky z předběžné minimální ceny, viz bod 5.3 těchto všeobecných obchodních podmínek.
2.6. Odmítnutí poskytování Služeb a uskutečnění osobní návštěvy
Poskytování Služeb a uskutečnění osobní návštěvy může být Poskytovatelem odmítnuto zejména v těchto případech:
- a) Zákazník se na osobní návštěvu dostaví se zjevnými příznaky infekčního onemocnění,
- b) Zákazník se na osobní návštěvu dostaví v podnapilém stavu nebo pod vlivem jiných návykových látek,
- c) Zákazník se na osobní návštěvu dostaví se zdravotními problémy nebo kontraindikacemi, které znemožňují poskytnutí Služeb,
- d) Zákazník se na návštěvu dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu,
- e) Zákazník se vyjadřuje či chová nepřístojným způsobem nebo zasahuje do osobního prostoru Poskytovatele.
2.7. Předčasné ukončení poskytování Služeb nebo osobní návštěvy
Poskytování Služeb nebo osobní návštěvy může být předčasně ukončeno, pokud se:
- a) během osobní návštěvy či poskytování služeb u Zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění,
- b) během osobní návštěvy či poskytování služeb u Zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či ovlivnění návykovými látkami,
- c) během osobní návštěvy či poskytování služeb u Zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů,
- d) během osobní návštěvy či poskytování služeb bude Zákazník chovat nepřístojným způsobem nebo zasahovat do osobního prostoru Poskytovatele.
2.8. Nepřístojný způsob chování
Nepřístojný způsob chování je důvodem k okamžitému ukončení osobní návštěvy a poskytování služeb. Za nepřístojný způsob chování se považuje zejména jakákoliv forma obtěžování, vulgární mluva, nerespektování pravidel a provozního řádu provozovny. Poskytovatel je oprávněn takového zákazníka již znovu neobjednat. V takovém případě se zákazníkovi nevrací ani částečně cena Služby.
2.9. Osobní věci a cennosti
Poskytovatel neodpovídá za jakékoliv případné ztráty věcí Zákazníka před, během ani po ukončení osobní návštěvy. Zákazník je povinen odkládat si osobní věci pouze v provozovně na stůl k tomu určený a před odchodem z provozovny si důsledně zkontrolovat, zda si všechny osobní věci odnáší s sebou.
2.10. Ceníky služeb
Ceníky Služeb jsou k nahlédnutí na webových stránkách Poskytovatele na adrese www.orientalnimedicina.cz a v provozovně Poskytovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku od 8:00 do 19:00 hodin. Za práci o víkendu či ve svátek Poskytovatel účtuje příplatek 40 % z ceny Služby. Poskytovatel není plátce DPH.
2.11. Náhrada škody za zrušenou Službu
2.11.1. Zrušení termínu Služby Zákazníkem nebo absence Zákazníka
- a) V případě, že se Zákazník na domluvený termín Služby nedostaví a ani se z ní neomluví, je Zákazník povinen nahradit Poskytovateli škodu ve výši 100% ceny objednané Služby.
- b) V případě, že Zákazník zruší Službu méně než 24 hodin před dohodnutým termínem Služby, je Zákazník povinen nahradit Poskytovateli škodu ve výši 100% ceny objednané Služby.
- c) V případě, že Zákazník zruší Službu více než 24 hodin před dohodnutým termínem Služby, je Zákazník povinen nahradit Poskytovateli škodu ve výši 50% ceny objednané Služby.
- d) V případě, že ke zrušení Služeb objednaných Zákazníkem dochází opakovaně z jakéhokoliv důvodu či bezdůvodně, vyhrazuje si Poskytovatel právo Zákazníka dále neobjednat.
3. Reklamace služeb
3.1. Při reklamaci poskytovaných služeb musí Zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením Poskytovatele. Reklamace se podává písemně na adresu sídla Poskytovatele nebo do datové schránky j6qwdyz. V případě bezpředmětné či neoprávněné reklamace má Poskytovatel právo na náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace a Zákazník je povinen tyto náklady nahradit.
4. Dárková poukázka, její nákup, použití a nepřenositelnost
4.1. Nákup dárkové poukázky
Nákup dárkové poukázky je možný výhradně prostřednictvím objednávkového formuláře dostupného na webových stránkách www.orientalnimedicina.cz. Zákazník má při objednávání možnost zvolit datum začátku platnosti poukázky vyplněním pole „Od kterého data má začít poukázka platit?“. Platnost poukázky začne běžet od tohoto data za předpokladu, že je cena za nákup dárkové poukázky uhrazena. Pokud je cena uhrazena později než je datum vyplněné Zákazníkem, počíná platnost dárkové poukázky běžet od data úhrady dárkové poukázky. Dnem úhrady se rozumí den, kdy je částka za dárkovou poukázku připsána na účet Poskytovatele.
4.2. Použití dárkové poukázky
Dárkovou poukázku lze použít na úhradu libovolné Služby. U dárkové poukázky s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah Služby dohodnout při sjednávání termínu osobní návštěvy nebo před zahájením Služby. Každá dárková poukázka je opatřena jedinečným kódem. Popis jednotlivých Služeb je dostupný na webových stránkách www.orientalnimedicina.cz. Platbu dárkovou poukázkou je nutno nahlásit před začátkem Služby pro ověření platnosti. Dárkovou poukázku nelze použít na úhradu zboží.
4.3. Informování příjemce dárkové poukázky
Pokud má Poskytovatel na příjemce dárkové poukázky e-mailový kontakt (typicky když jde o zákazníka, který je Poskytovateli znám), týden po dni, od kterého má začít poukázka platit, bude příjemce automaticky informován e-mailem o začátku platnosti dárkové poukázky. Zákazník tímto bere na vědomí a souhlasí s tím, že příjemce bude týden po začátku platnosti dárkové poukázky o její existenci a platnosti informován.
4.4. Prokázání poukázky za účelem jejího použití
Zákazník, který chce částečně nebo zcela uplatnit poukázku na Služby, je povinen doložit jedinečný kód dárkové poukázky. Zákazník může uplatnit dárkovou poukázku buď uvedením jedinečného kódu dárkové poukázky při objednání služeb v objednávkovém formuláři v místě k tomu určeném (pole „Zadejte kód dárkové poukázky“) nebo uplatněním elektronické či tištěné poukázky u Poskytovatele před zahájením Služby. Nevyužije-li Zákazník ani jedné možnosti, není možné za Služby částečně ani zcela zaplatit dárkovou poukázkou.
4.5. Nepřenositelnost dárkové poukázky
Dárkovou poukázku může použít pouze osoba, pro kterou byla jmenovitě zakoupena. Uplatnění dárkové poukázky jinou osobou není možné.
4.6. Hodnota dárkové poukázky
Dárkové poukázky jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní Služby. Nevyčerpanou hodnotu dárkové poukázky nelze směnit zpět za hotovost nebo jakkoliv jinak proplácet.
4.7. Platnost dárkové poukázky
Dárková poukázka je platná, pokud nebyla vyčerpána její hodnota nebo neuplynula lhůta její platnosti. Poukázku lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním či bezhotovostním doplatkem.
5. Výpočet ceny Služby
5.1. Výpočet ceny osobní návštěvy
Cena za osobní návštěvu je součtem cen všech objednaných Služeb a případného času stráveného v provozovně navíc. Tento čas, který přesahuje rámec objednaných Služeb, je považován za čas konzultační a cena vychází z aktuálně platné hodinové sazby uvedené v ceníku Služeb na webových stránkách www.orientalnimedicina.cz či v provozovně Poskytovatele. Při objednání termínu Služeb má Zákazník možnost předem požádat o prodloužení návštěvy o konzultační čas, který bude následně zohledněn ve výsledné ceně Služby.
5.2. Neplánované prodloužení Služby
V případě, že Zákazník při objednání termínu nepožádá o prodloužení Služby, ale po poskytnutí Služby se zdrží déle, než bylo původně sjednáno, bude tento čas považován za konzultační a účtován podle aktuálně platné hodinové sazby uvedené v ceníku služeb na webových stránkách www.orientalnimedicina.cz či v provozovně Poskytovatele. Zákazník v takovém případě souhlasí s tím, že délka takové konzultace bude zaznamenána a zahrnuta do finální fakturace. Poskytovatel je povinen Zákazníka upozornit, pokud se jeho pobyt prodlužuje nad rámec objednané Služby a bude mu nabídnuta možnost buď Službu ukončit v dohodnutém čase, nebo – pokud to časové možnosti Poskytovatele dovolují – v návštěvě pokračovat s tím, že bude konzultační čas následně zpoplatněn ve smyslu výše uvedeného.
5.3. Předběžná minimální cena
Předběžnou minimální cenu Služby vidí Zákazník v průběhu procesu objednání Služby v online rezervačním systému, přičemž tato cena je cenou minimální a je východiskem pro výpočet případné náhrady škody podle bodu 2.11 těchto všeobecných obchodních podmínek. Finálně fakturovaná cena za Službu bude vypočítána podle platného ceníku Služeb za skutečně využité služby a celkovou délku poskytování Služeb.
5.4. Platba za Službu v prozovozně
Za osobní návštěvu v provozovně je možné zaplatit:
- a) v provozovně v hotovosti,
- b) v provozovně platební kartou včetně služeb Google Pay a Apple Pay na platebním terminálu,
- c) v provozovně předplaceným kreditem, pokud jej má Zákazník předplacen vlastními prostředky nebo z fondu FKSP, přičemž cena za Službu bude strhnuta z tohoto předplaceného kreditu až do jeho vyčerpání a v případě, že předplacený kredit nepokryje celou částku, zbývající částku může Zákazník uhradit v hotovosti či platební kartou na platebním terminálu v provozovně,
- d) v provozovně platnou dárkovou poukázkou na jméno objednaného Zákazníka, přičemž cena za Službu bude strhnuta z kreditu dárkové poukázky až do jejího vyčerpání nebo konce platnosti a v případě, že kredit nepokryje celou částku, zbývající částku může Zákazník uhradit v hotovosti či platební kartou na platebním terminálu v provozovně,
- e) proplacením faktury se splatností 3 kalendářních dní od data vystavení, kterou Poskytovatel vystaví do 24 hodin od skončení osobní návštěvy a odešle ji e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl při objednání termínu Služby, přičemž v případě výběru tohoto způsobu platby je při objednání termínu Služby Zákazník povinen vyplnit adresu trvalého bydliště. Tuto fakturu může Zákazník zaplatit bankovním převodem, QR kódem nebo online kartou včetně služeb Google Pay a Apple Pay skrze elektronickou platební bránu. V případě, že Zákazník neuhradí fakturu do stanoveného termínu splatnosti, má Poskytovatel vůči Zákazníkovi nárok na náhradu nákladů spojených s vymáháním dlužné částky, a to včetně nákladů na právní zastoupení Poskytovatele v předsoudní i soudní fázi.
5.5. Platba za službu „Večerní návštěva“
Za Služby poskytnuté ve večerních hodinách (tzv. služba “Večerní návštěva”, jejíž bližší podmínky jsou dostupné na webové stránce https://www.orientalnimedicina.cz/prijdu-vecer) je možné zaplatit pouze v hotovosti v provozovně nebo platební kartou včetně služeb Google Pay a Apple Pay na platebním terminálu. Platba na fakturu ve smyslu bodu 5.4. písm. e) těchto obchodních podmínek, je možná pouze s předchozím souhlasem Poskytovatele.
5.6. Platba za videohovor
Za Službu uskutečněnou prostřednictvím videohovoru na platformě Skype, Zoom nebo FaceTime je vyžadována platba předem na základě faktury, kterou Poskytovatel odešle do emailové schránky, kterou Zákazník uvedl při objednání videohovoru. Cena se odvíjí podle délky objednaného videohovoru.
6. Vyloučení odpovědnosti
6.1. Veškeré informace a rady poskytnuté během poskytování Služeb neslouží jako náhrada za lékařské, psychologické či jiné terapeutické služby. Jedná se o osobní názory a doporučení vycházející ze znalostí a zkušeností Poskytovatele, které nejsou zamýšleny jako léčba nebo diagnostika jakéhokoliv zdravotního stavu. Pokud trpíte vážnými zdravotními potížemi, důrazně se doporučuje konzultovat stav se svým lékařem nebo jiným kvalifikovaným odborníkem. Poskytovatel nepřebírá odpovědnost za žádné následky vyplývající z rozhodnutí učiněných na základě poskytnutých informací.
7. Závěrem
7.1. Smluvní vztah je uzavírán na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Zákazníka ze smluvního vztahu vyplývajících.
7.2. Ochrana osobních údajů je ošetřena samostatným dokumentem (viz Ochrana osobních údajů).
7.3. Poskytovatel je oprávněn tyto všeobecné obchodní podmínky jednostranně měnit nebo doplňovat, pro Zákazníka však vždy platí text všeobecných obchodních podmínek účinný v okamžiku objednání termínu Služby.
7.4. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 1. 11. 2024.
Děkuji Vám za čas, který jste strávili seznámením se s všeobecnými obchodními podmínkami.
Verze všeobecných podmínek