Ano, vím.
Návštěvy v mém studiu jsou dražší než jinde. Jaký je důvod?
Přečtěte si co vnímám jako přidanou hodnotu, kterou vytvářím proto, abyste si čas v mém studiu užili co možná nejlépe a dostali to nejlepší, co vám mohu zodpovědně nabídnout.
1. hodnota
ODBORNOST
O co usiluji?
Kromě kvalitního masérského kurzu pořádaného hranickou zdravotnickou školou mám také odborné vzdělání všeobecné sestry s 15letou praxí v akutním nemocniční sektoru. Spojením deseti let praxe maséra, studijních znalostí a poznáním celé palety různých chorob v praxi usiluji o to, abyste dostali co možná nejlepší péči.
Jak to bývá jinde?
Pro úplnost je vhodné zmínit, že dnes trvají masérské kurzy přibližně jeden měsíc a přihlásit se může kdokoliv. Je to totiž byznysový mlýnek, který musí pojmout co nejvíce lidí za co nejkratší dobu. Upřímně? Z takového kurzu jednoduše nemůže vzejít kvalitně připravený masér. Musíte se sami rozhodnout, komu se svěříte do péče a co je pro vás důležité.
2. hodnota
SOUKROMÍ
O co usiluji?
Při masáži či jiném ošetření máte soukromí a diskrétnost. Na tom si zakládám. Studio nikdo jiný nevyužívá ani nenavštěvuje. Neodcházím, abych někomu dalšímu prodal například poukázky nebo zboží. V žádném případě.
Jak to bývá jinde?
Klepal někdo na dveře? Zákazník je ponechán na lehátku, do provozovny je vpuštěn jiný zákazník, kterému se právě prodává dárková poukázka. Mám plné pochopení pro velmi nepříjemné pocity člověka, který čeká na lehátku a vedle nebo za plentou se pohybují pro něj cizí lidé. Takto tedy ne.
3. hodnota
MLUVENÍ
O co usiluji?
Při masáži či jiném ošetření nemluvím. Nikdy sám od sebe nezačnu konverzaci. Na masáž se chodí za fyzickým, ale i psychickým odpočinkem. Jiná situace je, pokud si povídat chcete, to si povídáme. Jakmile přestanete, ztiším se i já.
Jak to bývá jinde?
Častokrát mi zákazníci referují, že si jinde neodpočinuli tak, jak si představovali, protože masér neustále něco povídal. Toto je ještě lepší varianta v porovnání s tím, kdy navíc masér pokládá otázky a během masáže od zákazníka vyžaduje aktivní odpovídání. Za těchto okolností někteří lidé opravdového relaxu nedosáhnou.
4. hodnota
RÁDIOVÁNÍ
O co usiluji?
Při masáži či jiném ošetření nehraje rádio a v něm jedna zpráva za druhou. Při tom se mysl neuvolní. Může hrát příjemná hudba nebo jemný podkres tónů, případně frekvenční nahrávky, které zvolíte pro scénické frekvenční ošetření. V případě zájmu může být hudba zcela vypnuta.
Jak to bývá jinde?
Nespočetněkrát jsem slyšel, že hraje rádio nebo zprávy. Tento způsob atmosféry není všeobecně vhodný, při relaxačních ošetřeních pak obzvláště.
5. hodnota
TELEFONOVÁNÍ
O co usiluji?
Při masáži či jiném ošetření si nevyřizuji soukromé telefonáty. Ctím pravidlo “položené ruky”. Jakmile jednou položíš ruku na masírovaného, už neodcházej, pokud není masáž u konce. To je také důvod, proč do studia neobjednávám telefonicky. Objednaný zákazník si v daný čas zaslouží moji plnou pozornost.
Jak to bývá jinde?
Zvoní telefon, masér odchází, nechá zákazníka na lehátku a nevěnuje se mu. Kvalita celé návštěvy je dosti pochybná a zážitek z masáže taktéž.
6. hodnota
MÉNĚ JE VÍCE
O co usiluji?
Snažím se neobjednávat na jeden den mnoho zákazníků. Jdu cestou menšího počtu ošetřených. Výsledkem je možnost jednotlivé návštěvy i prodloužit nebo přidat dodatečné služby a tento přístup mi poskytuje prostor, abych se dobře koncentroval a nikoho z vás nešidil.
Jak to bývá jinde?
Možná, že jste si ještě nestihli odložit a masér už vám dává na záda olej. Masáž proběhne, možná se ještě i motá hlava, jenže už musíte rychle pryč, protože za dveřmi čeká další objednaný. O tom, že tímto stylem poslední ošetření zákazníci přicházejí ke značně unavenému masérovi, nejspíš nemusím mluvit.
V mém studiu si můžete návštěvu prodloužit například o službu Ještě nechci vstávat.
7. hodnota
PLATBY
O co usiluji?
Za osobní návštěvy ve studiu, ať už jde o masáže nebo jiná ošetření, případně o videokonzultace, je možné zaplatit velmi pohodlnými moderními způsoby. Snažil jsem se zasmluvnit více platebních kanálů a po nějaké době vyjednávání a ladění zvolávám, že vám mohu nabídnout komplexní portfolio plateb se zachováním jednoduchosti, svěžesti a lehkosti celého procesu. Jsem připraven na všechny možnosti. Upřednostňuji však bezhotovostní vypořádání.
Osobně ve studiu WANG v Hranicích
Vzdáleně později na fakturu
Tato možnost je nejspíš moje nejoblíbenější. Po návštěvě odcházíte domů a později, až vypočítám celkovou cenu návštěvy, dám instrukce robotovi Emilovi, který vám pošle email s přehledně rozepsanou fakturou. Tuto fakturu pak můžete naprosto pohodlně zaplatit těmito způsoby:
Jak to bývá jinde?
Zdaleka ne každé studio vám nabídne takto široké možnosti k zaplacení za služby. Mnoha mým zákazníkům vyhovuje i vzdálená úhrada na fakturu. Na jiných místech se často můžete setkat s upřednosťnováním hotovostních plateb bez dokladů a různým šiděním. Na těchto místech se jen stěží dočkáte moderních způsobů.
Jak vidíte, možností je nepřeberné množství. Od hotovosti, po klasické převody až po nejmodernější online elektronické platby. Pro technologické nadšence, mezi které patřím i já, mohu pro zajímavost říct, že moderní elektronické online platby zajišťuji ve spolupráci s irskou platební bránou Stripe a zejména s českou renomovanou institucí elektronických peněz GoPay. Využívány jsou technologie PSD2 plateb, biometrické ověřování plateb 3DS 2.0 a mnoho dalších zajímavostí, ze kterých mám velkou radost. 🙂
Další střípky výhod
Přehledný online rezervační systém, ve kterém si vyberete služby a termín kdykoliv. Třeba o půlnoci.
Robot Emil posílá emaily i SMS zprávy. Den předem vám připomene nadcházející návštěvu.
Můžete si předplatit kredit a k němu vám přidám procentuální bonus. O každém pohybu dostáváte email.
Trvale výhodnější ceny mám pro zákazníky, kteří mě navštěvují pravidelně a jsou součástí programu.
Zkušenosti od roku
Počet provedených ošetření čítá přes
V průměru
V objednávkovém formuláři si můžete sestavit návštěvu podle svých vlastních preferencí.